Jäsenrekisteri ja ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan myClub -jäsenrekisterissä!

Ilmoittautuminen Tapanilan Erän Voimistelujaoston ryhmiin ja joukkueisiin tapahtuu sähköisen myClub ilmoittautumispalvelun kautta, joka vaatii rekisteröitymisen. Rekisteröityminen tehdään ilmoittautumisen yhteydessä. Ohjeet myClubin käyttöön löydät täältä. Harrasteryhmien ilmoittautumislinkit löytyvät nettisivuiltamme ja valmennuslinjan joukkueiden ilmoittautumiset tehdään seuran kautta (voimistelu@tapanilanera.fi.)

Tiedottaminen tapahtuu myClubin kautta!

Löydät kaikki omaa ryhmääsi koskevat aikataulut, tiedotteet ja laskut myClub -palvelusta. Suosittelemme lataamaan käyttöösi myClub-sovelluksen omasta sovelluskaupasta. Näin varmistat sujuvan tiedonkulun.

Jäsenyys

Kaikkien Tapanilan Erän Voimistelujaoston toiminnassa mukana olevien tulee olla seuramme Tapanilan Erän jäseniä. Jäsenmaksu maksetaan kerran toimintavuoden (1.1.-31.12.) aikana. Vuoden 2024 jäsenmaksu on 10€. Jäsenmaksu näkyy kausimaksulaskussa omalla rivillään. Jäsenyys on voimassa toimintavuoden eikä jäsenmaksua palauteta. Tapanilan Erän jäsenenä olet oikeutettu seuran tarjoamiin jäsenetuihin.

MyClub-mobiilisovellus

Lataa myClub-mobiilisovellus laitteellesi alla olevista linkeistä.

Kaikissa jäsenrekisteriä koskevissa kysymyksissä ole yhteydessä toiminnanjohtajaan voimistelu@tapanilanera.fi